SAGiE

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Saga - 23 februari 2017 21:20

 

Helluuh, igår bakade mamma och jag semlebullar och idag åt vi semlor!
Jag ville ha både mandelmassa och nutella och då jag egentligen inte gillar grädde blandade
mamma i nutella i grädden vilket blev jättegott!

Imorgon planerar jag att jag ska träffa Hanna! Vi träffas så sällan numera ju :c
Saknar henne verkligen!

Jag har ju pratat lite om att jag vill göra något Harry Potter relaterat till när jag fyller år och har liiite mer planer nu!
Det kommer nog bli helgen den veckan jag fyller år (typ lördagen då jag fyller år på en onsdag och slutar sent på fredagar)
Fått sååå mycket inspiration från typ youtube när folk haft Harry Potter fester!
Håller på med en lista med allt jag planerat!
Hoppas verkligen det blir av och att det blir bra \ >_< /


Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards