SAGiE

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Saga - 18 februari 2017 23:14

Helluuh, Medina kom hit igår och sov över och vi hade jättekul!
Eller ja, det hade jag iallafall xD
Vi satt och tittade på Melodifestivalen nu på kvällen och tycker ofta det mesta är skit MEN jag gillar det ändå cx
Kvällens bästa var ju självklart Owe cx Och Clara är så duktig så blir så glad när jag får höra henne sjunga c:

Innan jag somnar ska jag se gårdagens avsnitt av Fuuka! Missade det igår då jag var trött och inte ville dissa Medina för lite anime cx

Imorgon åker jag till Öland för att sedan gå på lovskola 1-2 dagar...
Är inte riktigt taggad på det men har inget val...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards