SAGiE

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Saga - 15 februari 2017 21:25

Helluuh, hade sovmorgon imorse men var ändå trött hela dagen...
Men jag har iallafall inte haft en hemsk onsdag även om jag hatar onsdagar.
Imorgon har vi någon idrottsdagsakimojs och jag är mest förvirrad för har inte anmält mig till några aktiviteter där...
Vi får se hur det kommer gå!

Ska förmodligen träffa Medina i helgen! Och förhoppningvis träffa några vänner under lovet ^^
Är så dålig på att träffa folk så måste verkligen ta tag i det nu!

När jag kommer hem imorgon ska jag spela gitarr hela kvällen, försöka lista ut hur jag ska spela några låtar jag gillar och skriva på några egna låtar...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards