SAGiE

Alla inlägg den 8 februari 2017

Av Saga - 8 februari 2017 20:39

Helluuh, är nästan sjukare idag än jag var igår, är inte ett dugg pigg och har sovit jättedåligt.
Har spenderat dagen med att sova... Men jag hoppas jag frisknar till och kan gå i skolan imorgon!

Nu på kvällen började jag städa lite då jag kände att det var kaos här...
Mitt psykiska mående blir ju bättre om jag har det städat ju...
Skulle filmat en video idag men hade verkligen inte orken... Och nu har motivationen för att göra det imorgon försvunnit...

Om inte jag piggnat till imorgon ska jag iallafall försöka vara produktiv ändå. Har jag tur får jag kanske en annan video filmad!
Kanske blir en sminkvideo eller något där jag slipper prata för har jätteont i halsen och får knappt ut någon röst.
Det blir iallafall bättre än inget!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards