SAGiE

Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Saga - 7 februari 2017 21:39

Helluuh! Idag när jag vaknade föll jag bara ihop när jag reste mig.
Har varit jättesjuk hela dagen och fick stanna hemma trots allt.
Sedan fick jag åka till psykologen då jag hade en tid idag.
Kände mig inte ett dugg pigg och höll på att svimma...
Nu sitter jag och dricker te och ska snart sova.
Jag hoppas på att jag känner mig bättre imorgon iallafall!

Från ingenstans känner jag hur mycket jag vill till Ullared, det finns massor med saker jag skulle vilja köpa!
Förmodligen lär det dröja ett tag innan jag får åka dit men efter april när fairycon varit skulle jag kunna lägga pengar på det!
Sedan är ju sweden rock också men aja, kanske kan åka till Ullared i sommar eller något.
Imorgon kommer resultatet om Deadlocked får spela på sweden rock eller inte, men jag hoppas verkligen det!
Då kommer jag absolut köpa biljett för den dagen!
Skulle göra mig så otroligt glad!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards