SAGiE

Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Saga - 30 januari 2017 08:36

Helluuh, igår kom jag ju hem från Malmö och saknar det redan.
Hade så otroligt kul hela helgen och jag hoppas jag kan åka tillbaka snart!
Träffar ju så sällan Pia och Sofia också ;-; Men förhoppningvis ses vi snart igen!

Idag ska jag tillbaka till skolan. Är en aning trött men behöver komma tillbaka till verkligheten lite.
Köpte manuset till "Fantastic beasts and where to find them" och tänkte börja läsa det ikväll!
Har fortfarande inte sett filmen men är så otroligt taggad till jag gör det!
Skulle börjat läsa igår men var så otroligt trött så somnade istället.

Har samlat ihop mig massor av energi från helgen nu så det känns bra iallafall!
Då kan jag nog orka med denna veckan ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards