SAGiE

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Saga - 22 januari 2017 18:25

Helluuh, var skönt att få vila under helgen och komma hem! Var så mysigt att
träffa Narnia igen också! Hon är min lilla glädjespridare, det finns ingen som gör mig så glad som hon gör.
Dock träffar jag henne inte nästa helg då jag kommer åka till Malmö!
Jag saknar Narnia så mycket hela veckorna, förra veckan grät jag av saknad!
Så därför känns det skönt varje gång jag träffar henne!

Jag övningskörde lite idag vilket gick ganska bra! Förra veckan råkade jag köra in i
grannens garage och efter det var jag lite orolig xD
Men ska övningsköra lite med Pia i helgen vilket känns säkrare!

Har jag tid tänker jag filma en liten video imorgon innan skolan så jag hoppas jag är någorlunda pigg!
Annars får videon vänta cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards