SAGiE

Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Saga - 11 januari 2017 19:10

Vet att jag är negativ men just nu mår jag verkligen skit.

Har varit hemma från skolan trots att jag verkligen ville kämpa...

Det slutade med att jag bara grät hela dagen, och tiden jag inte gjorde det sov jag...

Just nu är jag i mormors stuga och ska snart äta något, jag håller mig här för att inte vara ensam idag.

Imorgon har jag en tid hos min psykolog, för jag behöver verkligen det just nu...


Jag tror inte jag kommer kunna gå till skolan imorgon, mormor säger också att hon tycker

det skulle vara bäst för mitt mående att vara hemma hela veckan.

Förhoppningsvis mår jag bättre på fredag iallafall!

Annars vet jag inte vad jag gör...


Ska försöka göra något som får mig att må bra...

Försöka att bli lite mer postitiv.

Men just nu orkar jag inte...

Jag vill bara att denna skiten tar slut...

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards