SAGiE

Alla inlägg den 1 januari 2017

Av Saga - 1 januari 2017 21:00

Här är en lista med några utav årets mål! Har fler men orkade inte skriva upp alla!

Av Saga - 1 januari 2017 20:56

Helluuh, idag är det första dagen på året så tänkte gå igenom vilka mål jag klarade från förra året!

1. Flytta hemifrån: Jag har flyttat till mormor men inte riktigt flyttat någonstans själv men tycker typ det kan räknas cx

2. Bli modigare: Ja det tycker jag faktiskt jag blivit!
Har vågat göra väldigt mycket jag inte vågat tidigare!

3. Skaffa katt: Tyvärr har jag inte gjort det ;-;

4. Gå på minst 3 konvent: Det skulle jag gjort men det blev bara 2 då dem jag skulle gå med på det 3:e inte kunde!

5. Bli bättre på att spara pengar: Ingen kommentar xD

6. Spela in I'll stay forever: Det skulle jag gjort i januari men det blev inte av pga. sjuk

7. Se minst 4 utav mina favoritband: har sett 6 utav mina favoritband + 1 utav mina favoritartister cx

8. Lära känna nya människor: Jag har lärt känna helt underbara människor som jag bara älskar!

9. Cosplaya minst 3 karaktärer: Det har jag gjort! Nana, Misa och Kagome!

Så jag har ju klarat det någorlunda bra iallafall!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards