SAGiE

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Saga - 11 augusti 2016 16:51

Helluuh, jag ge faktiskt fått en hel del gjort i rummet idag och har börjat inse hur nära skolstarten är!
Just nu skulle jag velat åka till Ullared, köpa nya skolsaker (speciellt en kalender för den jag köpte förra året hjälpte mig så mycket)
Dessutom så skulle jag köpt saker till rummet!
Men jag har ändå inga pengar just nu :c

På lördag ska jag träffa Jasmine en stund så det ser jag iallafall fram emot!
Vi träffas ju i vanliga fall bara på fairycon!

Jag börjar fundera på om jag ska på ichicon i år också!
Isåfall måste jag spara ihop lite pengar men om det bara är Evelina och jag där blir det lätt att vi inte gör något xD
Men fairycon är iallafall ett måste!
Och jag går så gärna på Närcon vinter! Närcon sommar var ju helt underbart!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards