SAGiE

Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Saga - 4 augusti 2016 20:02

Helluuh, äntligen är jag hemma igen och nu packar jag ihop mitt rum!
Jag ska väldigt snart flytta och är supertaggad!
Dessutom börjar jag bli ganska nervös inför gymnasiet men är samtidigt taggad!
Jag hoppas jag lyckas få några nya vänner, även om jag har svårt att lära känna nya människor.

Nyss rensade jag smink och har slängt hur mycket dom helst!
Känner att jag kan belöna mig med att köpa några nya produkter efter flytten!

Det kommer kännas skönt att få en ny start sen!
Jag har haft kaos i mitt rum typ hela livet men vill verkligen ändra på det!
Tror det blir lättare om jag gör mitt drömrum som gör mig motiverad till att ha det städat!

Jag ska se om jag får redigera en video på Melvins dator sen också!
Filmade en Närcon haul och ska se om jag får upp den snart!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards