SAGiE

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Saga - 2 augusti 2016 22:54

Helluuh, jag har haft det jättemysigt på Liseberg idag även om vi inte åkt så mycket pga. Långa köer och regn!
Men annars har jag haft det jättebra!

Vi sitter nu och dricker varm choklad och har nyss ätit våfflor!
Snart ska vi tillbaka för att sova, jag är fortfarande trött efter Närcon osv.

Jag saknar redan Närcon, det var så otroligt mysigt!

Men nu ska jag dricka upp min varma choklad cx
Hoppas ni haft en toppendag! \^-^/

Av Saga - 2 augusti 2016 07:28

Helluuh, nu ska jag strax åka mot Göteborg för att gå på Liseberg med Evelina ^^
Vi glömde ju vlogga på Närcon så vi ska försöka vlogga på Liseberg istället!

Jag ska snart fixa iordning mig så åker vi om ca. 2 timmar!
Det ska bli så kul \^-^/

Dock blir både jag och Evelina åksjuka väldigt lätt och vi mår redan illa så detta kommer bli lite sådär xD

Men för övrigt är vi taggade! c:

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards