SAGiE

Alla inlägg under juli 2016

Av Saga - 9 juli 2016 12:58

Helluuh, jag har haft 3 i flera år och innan har det funkat ganska bra men nu är jag så trött på dem!
För ca. 2 månader sedan beställde mamma en ny mobil till mig då jag fått
låna en av henne i ett år, den skulle komma efter kanske 4 dagar men
den kom inte! Sen så var det någon försäljare från 3 som stod utanför
kvantum som skulle ge henne ett par hörlurar
eftersom hon hade 3 men sen efter han försökte lura på henne något erbjudande så avbröt han beställningen på mobilen!
Dessutom fick hon inte ens de där hörlurarna han lovade henne!

Mobilen har fortfarande inte kommit och då har hon mailat flera gånger och fixat så dem skulle komma trots försäljaren som avbrutit det, och nu helt plötsligt så finns
mobilen jag beställt inte kvar i lager när dem nyss skrev att
den redan var skickad?

För några år sedan lurade dem dessutom på oss en hemtelefon och nytt internet men inget utav dem fungerade!
Samtidigt hade vi lämnat in min mobil som skulle lagas vilket skulle ta högst 3 veckor.
Efter 6 månader hade dem lagat den och då hade dem också skrivit
att den var skickad flera gånger innan dem ens hade börjat laga den!

Jag är så himla trött på 3...
Nästa gång blir det telenor för mig!

Av Saga - 8 juli 2016 19:51

Helluuh, idag klippte jag mig (bilder kommer förmodligen imorgon) och träffade
jag Evelina och Vicc, vi har sovit över, kollat på skräckfilm och anime cx
Det är alltid kul att kolla på skräckfilm med Evelina för
hon är livrädd medan jag älskar det!

Jag har inte mått så bra de senaste dagarna men nu är det lite bättre!
Evelina ska dessutom sova över så jag slipper vara ensam c:

Av Saga - 5 juli 2016 11:51

Helluuh, igår kom Evelina hit för att sova över och sen träffade vi Moa och Hanna
en stund, vi kollade på Mama och sen hade jag jättekul åt att skrämma
upp Moa när hon skulle ner i sin mörka källare cx
Jag är inte bra för folk som är rädda efter att ha sett skräckfilmer, jag bara skrämmer
upp dem ännu mer xD

Vi kanske går ut och fotar lite senare, skulle behöva lite bilder till min
nya header! ^^

Av Saga - 3 juli 2016 17:30

Helluuh, jag hade inget tillfälle till att skriva något igår men släktträffen gick bättre
än jag hade trott, jag fick panik och mådde skit i början men det
blev bättre framåt kvällen.
Jag sjöng och spelade även upp 2 låtar för allihop och fick massor
utav komplimanger efteråt!

Den mesta utav tiden satt jag i ett eget rum för att inte få panik och jag upptäckte att
det var en orm där på golvet så helt ensam var jag inte xD

I efterhand känner jag att det var ändå kul att träffa min finska släkt och
alla var jättetrevliga.

Av Saga - 1 juli 2016 21:49

Imorgon ska jag gå på någon släktträff med min släkt från pappas sida.
Jag har jättemycket ångest över det för att

1. Jag känner inte dem
2. Jag har jättejobbigt för att träffa nya människor
3. Jag klarar inte av stora folkmassor.

Det var flera år sedan jag senast gick på en släktträff (vilket var med släkten på mammas sida) men
jag har alltid mått dåligt på dem också!
Den enda jag ser fram emot att träffa är min faster då jag träffar henne 1-2 gånger om året.

Jag vill verkligen inte gå på detta men jag har inget val...
Förhoppningsvis så får jag inte panik där...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards