SAGiE

Alla inlägg under juli 2016

Av Saga - 19 juli 2016 19:44

Helluuh, imorse så hade jag precis varit ute och letat efter Alliz som hade rymt och
när jag kom tillbaka satt det en fågel på min IPad och bara stirrade på mig.
Efter typ en timme fick jag ut den och då hade den
varit i hela lillstugan cx

Den var iallafall väldigt söt och jag tog några bilder!
Men det såg många gånger ut som att den bara ville döda mig haha cx

Av Saga - 18 juli 2016 22:46

Helluuh, senaste dagarna har jag inte mått så bra så jag åkte
till Öland och har sovit där. Evelina kom också dit ikväll men åkte nyss hem för hon
var sjuk.

Vi har spelat en del Pokémon Go idag och det har varit jättekul! ^^
Det är verkligen beroendeframkallande haha cx

Min mobil jag kommit också! Men detta är nog sista gången jag har 3 för det blir alltid kaos!

Av Saga - 14 juli 2016 11:37

Helluuh, jag har massor med saker att planera nu, jag ska gå 2 dagar på närcon
och sen ska jag även gå på bio i helgen, sova över med Evelina och
Medina och massor annat.
Jag filmade en video i förrgår som jag ska redigera också, jag hoppas ni kommer
tycka om den!

Jag ska snart fixa iordning mig och sen kanske jag fotar lite till min nya
header (om jag orkar cx)
För ja, jag är som vanligt väldigt trött och lat xD

Men nu ska jag försöka hitta ett mobilskal till min nya mobil som jag väntar på, marknaden
jag var på hade plockat ihop alla skal när vi kom dit ~

Av Saga - 13 juli 2016 19:07

Helluuh, idag var jag på H&M lite snabbt och köpte 2 produkter från Sleek jag
velat testa ett tag!
En highlighterpalett och ett matt flytande läppstift!

Jag är supertaggad inför att testa dem! ^^
Bilder kommer i veckan ~

Av Saga - 12 juli 2016 19:25

Helluuh, det blev inte av att jag åkte till Skåne idag för jag mådde inte bra, istället
åkte jag till Öland och ska se om jag mår bättre här!
Jag hade lolitaklänning på mig idag för att jag skulle känna mig någorlunda nöjd med
mitt utseende och bli lite gladare!
Lolita är verkligen en utav mina favoritstilar!

Förhoppningsvis åker vi till Kalmar en snabbis imorgon då det finns några saker
jag skulle vilja köpa!
Jag får även passa på att kolla efter ett skal till min mobil
(som FORTFARANDE inte har kommit)

Ha det så bra ~

Av Saga - 11 juli 2016 22:41

Helluuh, jag skulle ju egentligen åkt till Vicc idag men jag mådde skit så jag fick
stanna hemma, mamma kanske kör mig till Skåne imorgon dock!
Iallafall, om jag inte åker dit ska jag försöka göra så gott jag kan för att må bra!
Filma och redigera videos, lyssna på min favoritmusik, börja ta tag i att skriva
berättelser igen, skriva nya låtar osv.
Saker som gör mig glad!

Sista tiden har jag fått jättefina meddelanden där folk skriver om att dem
T.ex Älskar min stil, min blogg, mina videos osv.
Det var även någon som heter Tammy som gjorde en fanpage och ritade av mig!
Sånt gör mig jätteglad <3

Av Saga - 10 juli 2016 15:31

Helluuh, som jag sagt så klippte jag mig i förrgår och ja, nu har jag lugg igen ^^
Den blev dock lite för kort men mitt hår växer så himla snabbt så det
gör knappt något!

Imorgon åker jag och Evelina till Skåne för att hälsa på Vicc i några dagar!
Det ska bli kul att träffa honom igen och att få träffa hans hund och kattungar \^-^/
Så vid 10 imorgon åker vi!

Jag har haft lite problem med mina svarta linser ett tag men nu är dem som vanligt
igen så nu kan jag använda dem igen ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards