SAGiE

Alla inlägg under juli 2016

Av Saga - 27 juli 2016 11:20

Helluuh, även denna dagen kommer gå ut på förberedelser och planering inför Närcon.
Vi har bestämt vilka saker vi ska gå på där nu iallafall och vi är supertaggade ^^

Jag ska kolla efter en ny peruk där också! Sen så ska jag inte köpa för mycket för jag har inte så mycket pengar!
Dessutom ska vi till Liseberg nästa vecka och då kan det vara bra att ha pengar till det cx

Jag måste ladda min kamera också för vi ska både vlogga på Närcon och ta massor med bilder!

Förresten, vill ni ha en Lisebergvlogg också?
Jag vet att mina vloggar inte är så bra men det kommer ju gå bättre ju mer jag gör det ^^

Av Saga - 26 juli 2016 21:49

Helluuh, Evelina har haft väldigt ont i halsen och nu har hon lyckats få feber.
Och nu börjar jag också få riktigt ont i halsen och känna mig smått febrig.

Vi vill så gärna på Närcon så jag hoppas vi hinner bli bättre!
Varför ska det alltid bli så när vi ska hitta på något kul? :c

Av Saga - 26 juli 2016 10:30

Helluuh, idag kommer det mest bli en slappdag, Evelina är lite sjuk så vi ska lägga all tid på att
planera inför Närcon, sova och kolla på film!

Jag glömde mina saker för min Nana cosplay hemma så jag har fått planera om den delen!
Men det blir nog bra ändå ^^

Jag ska kämpa för att lära känna nya människor!
På fairycon lärde jag ju känna helt underbara människor!
Det får mig att tänka på hur mycket jag saknar fairycon....
Alla underbara människor jag träffat, hur kul vi har hela tiden!
Men Närcon lär också bli helt underbart!

Jag vill göra en Free hugs skylt men jag kommer förmodligen glömma bort det xD
Men jag älskar kramar så jag får kolla efter andra som har det så jag kan gå runt och kramas cx

Vi ska försöka komma ihåg att vlogga under tiden vi är där!
Jag måste bli bättre på att vlogga för jag glömmer alltid filma xD
Men ja, jag har knappt några videoidéer så det är det bästa jag kommer på cx

Ha en toppendag nu! ^^

Av Saga - 25 juli 2016 22:14

Helluuh, det blev myskväll med anime och godis ^^
Vi har varit på Pokémonjakt en stund och vi hittade några stycken!
Men jag har skoskav nu så ja, jag får komma ihåg strumpbyxor imorgon xD

Vi har börjat planera vad vi ska göra på Närcon nu!
Det kvittar om Evelina vill det eller inte men vi ska se premiären av det nya avsnittet av Felix recenserar cx
Och sen kanske gå på montefjantons Q&A!

Sen är det ju cosplay och Prideparad så vi ska gå med i prideparaden \^-^/
Om någon läsare ska på Närcon och ser mig så kom gärna fram!
Blir alltid glad när folk kommer fram och säger hej ^^

Av Saga - 25 juli 2016 12:37

Helluuh, nu ska jag strax åka mot Jönköping med Evelina!
Vi har precis beställt våra närconbiljetter och är jättetaggade!

Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt!

Av Saga - 24 juli 2016 21:51

Helluuuh, imorgon åker Evelina och jag till Jönköping för att vara hos hennes pappa i en vecka.
Sen ska vi på Närcon 2 dagar också! ^^

Jag är supertaggad och det ska bli så kuul \^-^/
Förhoppningvis vågar jag prata med folk trots att jag är så blyg!

Av Saga - 23 juli 2016 22:43

Denna dagen har bara varit kaos, jag har mått extremt dåligt och
bara velat lägga mig ner och dö.
Sen sämsta bröt jag ihop för en stund sen och kan inte sluta gråta.
Jag vet inte ens varför jag är ledsen...

Imorgon åker jag till Evelina för vi ska till hennes pappa och sedan till Närcon på fredag-lördag.
Jag är taggad samtidigt som lite nervös, det är första gången jag är där!

Jag hoppas jag mår bättre till det, för just nu mår jag skit.

Av Saga - 21 juli 2016 23:21

Helluuh, Alicia och jag har sovit på Öland och idag följde hon med hem till mig! Vi har fotat en
hel del och jag har saknat henne så mycket!

Vi träffas nästan aldrig längre och jag saknar verkligen när vi träffades varje dag.
Men vi cyklade till sjön och badade, som vi gjorde varje dag sommaren för 3 år sedan ~

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards