SAGiE

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Saga - 31 juli 2016 21:44

Helluuh, jag tänkte berätta lite mer om hur Närcon var nu!
Jag såg jättefina cosplayare men glömde ta bilder på fler än dem som hade cosplays från inuyasha (plus en L vilket är min favoritkaraktär någonsin)

Alla var så fina och jag kramade alla jag såg med Free hugs skyltar!
Tillslut lyckades jag trilla omkull när jag sprang för att krama någon så jag skrapade upp mitt knä xD

Men det var flera stycken som sa att jag var jättefin och jag träffade några som kände igen mig (som jag också kände igen såklart cx)

Jag ska ta en bild på allt jag köpte imorgon när jag kommer hem men jag är supernöjd med alla mina köp!

Tyvärr vågade jag knappt prata så mycket med nya människor men jag var glad ändå!

Jag har nästan konstant känt mig riktigt lycklig och jag kommer helt klart gå på Närcon igen!
Det var 2 helt underbara dagar jag var där och jag vill bara spola tillbaka tiden!

Av Saga - 31 juli 2016 15:47

Helluuh, kan inte beskriva hur trött jag är just nu, men närcon var underbart!
Jag kommer lägga upp ett inlägg där jag pratar mer om konventet senare!
Men först behöver jag få lite energi!

Jag ska kolla lite på anime och vila idag, sen ska vi åka hem från Evelinas pappa igen imorgon och på tisdag ska vi iväg igen till Göteborg!

Jag kommer göra en närcon haul imorgon (förhoppningvis) och så får ni se sakerna jag köpte som jag är supernöjd över \^-^/

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards