SAGiE

Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Saga - 27 juli 2016 19:27

Helluuh, Evelina och jag fick en alkoholfri drink var förut som var jättegod!
Båda mår lite bättre (speciellt Evelina som mådde skit igår)

Båda har skrivit lite med folk som ska till Närcon och jag hoppas
jag kommer våga prata med folk där.
Vem vet, vi kanske kommer träffa nya vänner för livet?
Det ska iallafall bli kul ^^

Jag har fått en hel del komplimanger idag också!
Blir så glad av det <3

Det finns så många människor jag vill träffa där så jag är såå taggad \^-^/

Av Saga - 27 juli 2016 11:20

Helluuh, även denna dagen kommer gå ut på förberedelser och planering inför Närcon.
Vi har bestämt vilka saker vi ska gå på där nu iallafall och vi är supertaggade ^^

Jag ska kolla efter en ny peruk där också! Sen så ska jag inte köpa för mycket för jag har inte så mycket pengar!
Dessutom ska vi till Liseberg nästa vecka och då kan det vara bra att ha pengar till det cx

Jag måste ladda min kamera också för vi ska både vlogga på Närcon och ta massor med bilder!

Förresten, vill ni ha en Lisebergvlogg också?
Jag vet att mina vloggar inte är så bra men det kommer ju gå bättre ju mer jag gör det ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards