SAGiE

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Saga - 21 juni 2016 22:52

Helluuh, förlåt för jag varit så oaktiv i Stockholm men jag har varit hur trött som helst!
Ber även om ursäkt för jag knappt skrivit sista tiden överhuvudtaget...
Jag har mått dåligt och skolan har stressat mig otroligt mycket men nu är det bara
gymnasiet som väntar!

Iallafall, jag var ju på keiosfestivalen och lägger upp de flesta utav mina bilder nu, fick se mina favoritband där och träffa mina idoler.
Det var bland det bästa som någonsin hänt mig!

Jag gick även på crestillions m&g och träffade Petri och Lilo!
Biljetterna till varje bands m&g kostade 50 kr styck så vi köpte bara till ett band!
Men det var helt underbart ^^

Igår shoppade vi lite innan vi åkte hem också och jag ska försöka få
ihop lite bilder imorgon!
Idag har jag mest återhämtat mig ~

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards