SAGiE

Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Saga - 12 juni 2016 23:38

Helluuh, jag hade en helt underbar helg på sweden rock! Först så träffade Evelina
och jag Vicc och vi spenderade båda dagarna vi var där med honom
och igår fick vi även träffa Yoru och Jackie!
Det var verkligen jättetrevligt att sitta där och prata med dem och vi hade det jättekul!

På fredagen när vi var inne på festivalen så fick både jag och Evelina
panik av alla människor och vi hade verkligen tur som hade Vicc där som var anledningen till att vi klarade av dagen!
Jag fick dessutom låna hans jacka på kvällen då jag var helt frusen!

Vi är jättenöjda med helgen iallafall och jag längtar till nästa år när vi åker tillbaka.
Men det jag ser mest fram emot just nu, är keiosfestivalen på lördag ~

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards