SAGiE

Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Saga - 6 juni 2016 23:21

Helluuh, jag mår inte bra verken psykiskt eller fysiskt för tillfället men jag ska
försöka skriva lite om det här med kroppsideal och lite om
min vikt fram och tillbaka genom åren OM
jag har tid till det imorgon om jag har tid då jag känner att det kan
vara viktigt att prata om sånt speciellt nu på sommaren...

Jag ska försöka gå till skolan imorgon och se hur det går, i nödfall får jag gå
hem under dagen!

Sen är det ju sweden rock på fredag och jag är jättetaggad!
Evelina och jag är inne på festivalen på fredag och på lördag är vi på marknaden utanför osv!
Det blir skönt att ha någon med sig då jag i vanliga fall känner mig
väldigt ensam där.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards