SAGiE

Alla inlägg under mars 2016

Av Saga - 22 mars 2016 19:35

Helluuh, jag mår lite bättre idag, men mitt psykiska mående är kanske inte det bästa.
En del ångest men Qvittra ger mig ny energi!
Alliz hatar henne dock, men jag tycker hon är helt underbar!

Jag pratade lite med Evelina förut, hon är också sjuk så jag har haft någon att prata med
nästan hela dagen!

Bild från typ december x)

Av Saga - 21 mars 2016 16:06

Helluuh, jag har varit hemma från skolan idag då jag lyckats bli sjuk IGEN.
Jag är ju typ aldrig frisk längre...
Iallafall, Qvittra har gett mig lite energi och vi har
precis fikat lite!

Jag ska försöka städa och packa iordning saker inför att byta rum med mina föräldrar
då jag sover så dåligt i mitt rum.
Så det blir skönt när det väl blir av, även om det kan ta ett tag!

En av anledningarna till att jag sover så dåligt där är att det händer på mycket övernaturliga
saker där (om ni inte tror på sånt så strunta bara i det)

Jag har sett massor av Storytimes om spöken osv, vill ni att jag gör en egen?
Kan vara kul att berätta om mina spökupplevelser under hela mitt liv!

Av Saga - 20 mars 2016 18:33

Linser: http://cirkellinser.net/-Cirkellinser/-Farg/Bruna-linser/Geo-Mimi-Cafe-MACCHIATO-BROWN-WMM504
Läppstift: Isadora Dark Romance
Lösögonfransar: Glam

Av Saga - 20 mars 2016 16:45

Helluuh, som jag tidigare har nämnt så har jag länge velat cosplaya Nana Osaki från
Nana vilket är en av mina absoluta favoritanimekaraktärer!
Hon är så fin på alla sätt och har ett hjärta av guld och jag har velat cosplaya henne
sedan första gången jag läste Nana.

Idag beställde jag hennes peruk (och även nya lösögonfransar) så jag äntligen kommer kunna cosplaya henne!
Testade även en sminkning inspirerad av henne idag!
Det ska bli så kul att cosplaya henne! ^-^

Av Saga - 19 mars 2016 19:36

Helluuh, idag var jag i Kalmar med farmor och shoppade och fick med mig en hel del!
Jag köpte en väska, ett par svarta jeans (köper typ aldrig byxor), en kjol, en
tröja, 4 läppstift och 1 läppenna!
Dessutom åt vi mjukglass då det var extremt varmt i alla butiker idag!

Strax innan vi åkte hem såg jag en jättecool tjej och jag älskade verkligen
hennes stil, ville typ säga att jag älskade hennes stil eller något
fast jag vågade inte gå fram xD

Jag har iallafall haft det jättemysigt och är supernöjd med dagen!
Hoppas ni också har haft en minst lika bra dag! ^^

Av Saga - 18 mars 2016 06:07

Helluuh, igår spelade jag in video där jag gör neru neru i smaken grape och jag ska
försöka redigera den någon gång nästa vecka!
Jag tycker neru neru verkligen är jättegott så jag har planer på att beställa det i framtiden!
Dessutom ska jag kaaanske följa med Evelina till Thailand i december och då
kan jag köpa där jag med!
Eller får jag vänta tills jag blir vuxen och kan åka till Japan x)

Idag ska kämpa mig igenom skoldagen iallafall och jag är supertrött
men måste göra 2-3 prov...
Så vi får se hur det här går!

~

Av Saga - 17 mars 2016 20:40

Helluuh, efter en dag full med ångerst så fick Qvittra mig att på lite bättre!
Hennes energi smittar verkligen av sig!
Hon springer runt som en idiot i hela huset överlycklig och det är svårt att inte
älska henne!

Imorgon ska Evelina följa med mig hem och innan det ska vi till McDonalds och
dricka frappé och äta något.
Dessutom ska jag och farmor åka och shoppa på lördag!
Så jag har en del att se fram emot haha ^^

Just nu vill jag bara sova och hoppas jag är piggare imorgon!

Av Saga - 17 mars 2016 06:14

Helluuh, idag ska jag ju till min psykolog och jag mår inte jättebra psykiskt idag så
det blir nog skönt att prata av mig.
Sen är det ju nationella prov idag så jag hoppas det inte blir för jobbigt då
jag vill göra provet idag istället för att vänta tills imorgon!

Jag har busat lite med Qvittra och börjat fixa iordning mig nu, jag ska ha min
lolitaklänning så det tar ju ett tag och jag måste åka tidigare än
vanligt så jag äter och sminkar mig samtidigt!

Hoppas ni får en superbra dag! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards