SAGiE

Alla inlägg den 23 mars 2016

Av Saga - 23 mars 2016 13:51

Helluuh, idag gjorde jag en Slytherin inspirerad sminkning då var sugen på att
göra något Harry Potter relaterat.
Jag är ju själv en Slytherin så jag tyckte att det kunde vara kul att testa
att göra en sminkning inspirerad av det.
Jag är faktiskt ganska nöjd med resultatet, vill ni att jag gör Hufflepuff, Ravenclaw och Gryffindor också? ^^

Om ni vill kan jag göra en tutorial på den här sminkningen någon gång!
Kommentera gärna även förslag på annat ni vill se här och
på min youtubekanal!

Ignorera att min ena lösögonfrans sitter löst xD

Vilket elevhem tillhör ni?

Av Saga - 23 mars 2016 11:06

Helluuh, i sommar kommer det ju vara Keios festival och jag är nääästan säker på att jag ska dit!
Isåfall ska jag gå med Evelina och hon får bara om en vuxen är med oss så vi
ska kolla med hennes syster.
Jag har aldrig ens varit i Stockholm, men jag vill så gärna gå på detta!

Biljetterna släpps dagen efter min födelsedag och för att vi ska hinna få en biljett ska
vi kolla upp redan nu så vi kan så att vi kan beställa direkt
när dem släpps!

Är så taggad, banden som dem hittils skrivit ska spela där är
kerbera, die may, Disreign och bataar!
Alla de banden är bland mina favoriter så jag vill så gärna åka dit och se dem! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards