SAGiE

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Saga - 10 mars 2016 13:30

Helluuh, hittade lite gamla bilder på mig på en gammal blogg och Facebook!
Tänkte att det kan vara kul att se tillbaka på det, jag tycker själv det
kan vara kul att se!

Här var jag nog 4 år, jag var ganska så rund och hade mina vingar och självklart min krona.
Jag trodde jag var en älvdrottning på den tiden haha ^^

Jag tror jag kan ha varit 4/5 år här med! Mitt hår var så långt på den tiden, jag saknar
det verkligen!

Från min första blogg, lite rund i ansiktets och visste inte riktigt hur jag skulle
se ut, jag hade nyligen börjat med smink (eller ja, mest mascara)

Här är jag och min faster! Jag minns att jag alltid skulle klättra på hennes rygg x)

Här är jag som en liten bebis med min nalle puh mössa x)

Där var jag 10 år, danska rund igen och hade drillat i 2 år, jag ser dock inte så glad ut xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards