SAGiE

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Saga - 2 mars 2016 19:45

Jag har mått så extremt dåligt idag, energin jag brukar ha var helt borta och jag hade
bara negativa tankar om mig själv.
Men jag var hos min psykolog idag och berättade om att hag mått sämre och
förmodligen beror det ju på kombinationen av allt som
hänt sista tiden.

Under nästan hela dagen började jag bara gråta, helt utan anledning...
Egentligen vill jag mest komma bort från allt!
Men i helgen hoppas jag att jag mår bättre!
På fredag efter skolan ska jag bowla med familjen och sen åker jag till min mormor
Jag känner mig alltid lugn där, så jag hoppas det hjälper!

Och ja, om jag inte hittar en billig lägenhet i Kalmar jag kan bo i när jag börjar gymnasiet så kommer jag ju flytta hem till henne!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards