SAGiE

Alla inlägg den 27 februari 2016

Av Saga - 27 februari 2016 17:35

Helluuh, skulle fota valparna men det gick lite sådär, men fick en bild tillsammans
med Qvittra som var helt okej?
Imorgon åker dem hem och jag kommer sakna dem!
Under tiden vi haft dem här har jag mått mycket bättre psykiskt och
det blir så tomt sen...

Men ja, jag får hälsa på dem fram tills dem åker
till sina nya hem! <3

Av Saga - 27 februari 2016 15:13

Helluuh, idag har jag mest tråkiga planer inför dagen men ja, jag får iallafall något gjort!
Jag ska städa iordning i mitt rum och leta efter min wig cap, sen
ska jag försöka borsta igenom min peruk så jag kan fota med den imorgon!
Något kul är ju att ta hand om hundvalparna också!
Dem är helt underbara <3

Ikväll är det ju dessutom Melodifestivalen, jag tänker att jag ska skriva lite
om vad jag tyckt alla bidrag som har varit i år ikväll!
Men ja, det lär bli mycket negativt sålänge
det inte kommer något bra bidrag idag!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards