SAGiE

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Saga - 24 februari 2016 22:53

Helluuh, blev inget fotande idag tyvärr då jag först tog hand om valparna och
sedan då kom min bok jag hade beställt (Mellody Looh flykten). så jag
har läst resten av dagen!
Men imorgon kanske jag får orken till det?

Jag lär sitta och läsa halva natten...
Boken är så spännande så jag inte kan låta bli att läsa den!
Det är som att en helt ny värld öppnas när jag läser en bok jag verkligen tycker om!

Nackdelen är att jag inte pratar med mina vänner på några dagar
för att först läser jag de första dagarna, sen så är jag ledsen för boken är
slut de andra dagarna fram
till att lyckas komma över det x)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards