SAGiE

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Saga - 10 februari 2016 22:59

Blir så inspirerad av dessa sminkningar!
Har följt adora batbrat i några år och även träffat henne!
Hittade även toxic tears och it's black Friday för något år sedan!
Alla tre är verkligen jättecoola och inspirerar
mig väldigt mycket!

Av Saga - 10 februari 2016 13:15

För ett tag sedan gjorde jag ju ett inlägg där jag skrev ut om mitt mående
och jag tänkte göra en
fortsättning idag.

Jag har ju börjat äta medicin nu och jag har mått bättre men det är
dem där dagarna när jag mår sämre
som kan förstöra allt.

Trots att jag kan må jättebra vissa dagar så har jag dagar när jag
mår som sämst.
Jag vill ofta ta livet av mig men jag vet innerst inne att
jag har så mycket att leva för.

Men jag är rädd för mig själv, rädd för vad jag kan göra.
De stunder då jag mår som sämst och bara vill ta livet av mig glömmer jag allt jag
har att leva för.
Rösterna i mitt huvud säger åt mig att jag är värdelös och bara borde dö.
Det kommer upp bilder i mitt huvud av att dem jag älskar och som jag faktiskt vet
bryr sig om mig hatar mig.
Jag glömmer bort precis allt...

Men jag lever fortfarande, och det visar att jag har en sida som kämpar emot rösterna.
Jag har en underbar familj och underbara vänner
som bryr sig om mig.
Det är dem som håller mig vid liv.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards