SAGiE

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Saga - 9 februari 2016 21:48

Väldigt flummig video men hoppas ni gillar den ändå!



Av Saga - 9 februari 2016 21:28

Helluuh, jag tänkte att jag kunde länka en av mina spellistor på Spotify här där ni kan höra lite vad jag lyssnar på!
Det är inte den jag är mest inne på men jag brukar lägga in låtar jag tycker
om då och då och lyssnar där för att höra låtar
jag älskar men inte hört på länge!

Har en hel del seremedy, yohio, kerbera, the neverdies och annat liknande!

https://open.spotify.com/user/sagatomte/playlist/3m1nYjQIvgRVT9nYDGA05Z

Av Saga - 9 februari 2016 19:55

Helluuh, idag var jag i stan och köpte 4 nya sminkprodukter som jag var lite nyfiken på!
Jag hade inte köpt smink på ett tag så behövde lite nya saker!
Dessutom köpte mamma en laddare till min iPad då min började
brinna igår efter att varit ganska söndrig
under en lång period.

Jag köpte en foundation som var den ljusaste jag lyckades hitta av alla som
jag kunde hitta, eftersom jag är så blek är det typ omöjligt att
hitta foundation i min färg, alla är för mörka!
Men den här är iallafall ganska lik!

Jag köpte även en concealer då min Fit Me concealer inte riktigt funkar
för mig, så jag testade en ny!
Hoppas den är bra!

Sen köpte jag ett läppstift som jag tyckte var fint, jag testade det lite snabbt
och det känns inte för kladdigt eller torrt så det
kan nog hålla ganska bra!

Dessutom testade jag en läppenna som jag tyckte var ganska fin!
Jag har typ inga läppennor så den ska bli kul att testa!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards