SAGiE

Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Saga - 27 januari 2016 20:39

Helluuh, jag tänkte att jag skulle visa mina lösögonfransar som jag fick i
julklapp men glömt visa innan! Jag planerar att testa dem i helgen eller något och
jag har planer på en speciell sminkning!
Det kommer bli typ en lila gothsminkning!
Jag tycker iallafall att de ser jättefina ut och jag fram emot att testa dem ^^

På fredag kommer Evelina följa med mig hem efter skolan och sova över
så vi ska filma lite videos tillsammans och spela Bean Boozled
(om det kommer i tid vilket jag
hoppas för beställde det först idag)

Vi ska antingen gå och äta pizza eller McDonalds (för där finns frappé höhö) medan
vi väntar på bussen!

Men det ska bli jättekul!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards