SAGiE

Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Saga - 23 januari 2016 22:41

Helluuh, kom nyss hem från Skåne och jag har haft jättekul! Vi lyckades
även komma på andra plats!
Det är andra året i rad vi kommer 2:a på 1:a riktiga tävlingen!
Men jag är jättenöjd! Fick dock väldigt ont i knäna, huvudet och halsen!

Hotellet var också mysigt (men sängarna var väldigt hårda)
På vägen dit och hem åt vi på McDonalds och jag tog även en frappé på hemvägen idag!

Imorgon ska jag inte på träningen, men jag ska kanske träffa Hanna så det
ska bli jättekul! ^^

Och såhär såg våra sminkningar ut, känns så skumt, trivs inte i denna sortens
sminkning haha, men ja, det är ju bara för tävlingar!
Man känner knappt igen mig egentligen, inga linser, lösögonfransar eller den
sminkningen jag brukar ha!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards