SAGiE

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Saga - 21 januari 2016 21:23

Hittade några fler bilder jag ville lägga upp! Hon var så söööt! <3

Hon var så liten, numera är hon mycket större än Alliz men här var hon 3
gånger mindre än Alliz <3

Och sen med ninja också! ^^

Av Saga - 21 januari 2016 21:02

Helluuh, hittade dessa bilder på Narnia på min pappas Facebook idag! Det
är från när vi precis hade fått hit henne!
Hon var så liten och söt! Sen växte hon upp och blev jättevacker!
Och nu är det hennes tur att få valpar! (Dem föds om ca. 2 veckor)
Men hon kommer alltid att vara min lilla bebis <3

Narnia var så liten när vi fick henne, hon fick plats på en liten hand haha ^^
Sen har hon alltid varit en busig liten skit.
Galnare hund är svårt att hitta c;

Såhär ser hon ut nu (fast lite tjockare)

~

Av Saga - 21 januari 2016 16:39

Helluuh, stannade hemma idag också men imorgon ska jag till skolan igen!
Efter skolan ska jag även åka på tävling! Så uppdateringen lär bli lite sådär men
ska försöka vara aktiv under helgen!
Ska även försöka övertala Melvin till att jag ska få låna hans
dator och redigera xD

Under typ hela dagen och jag kollat på Harry Potter videos! Jag har även planer
på att göra en Harry Potter cosplay någon gång!
Iallafall, när jag flyttar i höst tänkte jag ha det både supergulligt och
typ gothinspirerat på samma gång som jag vill ha
mycket Harry Potter relaterade saker xD
Vi får se hur det går!

Väldigt gammal bild!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards