SAGiE

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Saga - 20 januari 2016 21:05

Helluuh, för ganska så länge sedan så gjorde jag en "Harry Potter tag"
på min youtubekanal och tänkte nu göra en fast
på bloggen istället!

Favoritbok? De visas sten och fången från Azkaban!

Favoritfilm? De vises sten och halvblodsprinsen!

Boken du gillar minst? Det är nog Fenixorden då jag inte levde mig in lika mycket i den.

Delar av böckerna/filmerna som fick dig att gråta? När Snape dog (och nu är ju Alan Rickman också död
Om du kunde bli tillsammans med någon av karaktärerna, vem skulle det vara? Förmodligen Harry eller Cho ^^

Favoritkaraktär? Hermione! Men sen älskar jag även Harry och Luna!

Vad skulle din Patronus vara? Enligt tester: En räv!

Om du kunde ha Uppståndelse stenen, osynlighetsmanteln eller Elder
trollspöt, vilket skulle du då välja? Osynlighetsmanteln för då kan jag gå runt och
stirra på folk utan att dem ser mig >:)

Vilket hus skulle du vara i?

Om du kunde träffa någon skådesplerare från Harry Potter vem skulle det vara? Emma Watson!

Har du spelat något av spelen? Jag spelade något när jag var liten men minns inte vilket!

Om du var i Qudditch teamet vilket position skulle du vilja spela? Förmodligen sökare!

Var du nöjd med slutet? Ganska! Även om det var många sorgliga förluster!

Hur mycket betyder Harry Potter för dig? Harry Potter betyder jättemycket för mig
och har öppnat upp en ny värld för mig, jag har även planer på
att tatuera in dödsrelikerna när jag blivit vuxen!

Av Saga - 20 januari 2016 13:33

Helluuh, jag har lyckats bli sjuk IGEN och jag har både drill ikväll och ska till min psykolog!
Men jag hoppas det går bra ändå!
Evelina sa att jag inte skulle klarat skolan idag ändå
för det har varit kaos.

Egentligen skulle jag träffat min mormor idag också men jag var inte klar när vi
skulle åkt så nu hann vi inte det...
Så jag får träffa henne någon helg eller något istället!

Dessutom mår jag dåligt psykiskt, jag hade inte klarat skoldagen i vilket fall som helst...
Hoppas jag piggnar till tills imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards