SAGiE

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Saga - 8 januari 2016 16:18

Helluuuh, har vaknat till lite nu och ska snart åka till Linnéa! Det ska verkligen bli
jättekul och jag ser fram emot det ^^
Jag har precis packat klart och har typ
10 minuter på mig!

Vi ska ha filmkväll och sen ska jag sova över!
Det blir skönt att träffa henne och
Jannika igen! Jag har
saknat dem <3

Av Saga - 8 januari 2016 14:57

Helluuuh, här kommer lite bilder på linserna! Trots mönstret så är de verkligen väldigt
naturliga och mönstret syns endast på nära håll.
Men min naturliga ögonfärg syns inte igenom så det ser ut som att jag är naturligt
brunögd vilket är perfekt ^^

Jag kommer göra en review snart! Just för att skriva hur mycket
jag älskar dem ^^

Eftersom jag inte har så mycket tid så gjorde jag bara en snabbsminkning så
jag var inte så noggrann!

Av Saga - 8 januari 2016 12:45

Helluuuh, jag är extremt trött idag men jag ska försöka få lite energi
eftersom jag ska till Linnéa ikväll!
Jag ska även testa mina bruna linser idag så bilder
kommer senare!

För att piggna till ska jag snart ta en kopp te och sen kämpa med mitt rum!
Sen (om jag har någon tid kvar innan jag måste åka) så ska jag kolla på lite anime
som belöning!

Jag såg igår att Kennys Facebook var tillbaka så jag blev verkligen jätteglad!
Hoppas allt är bra med honom!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards