SAGiE

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Saga - 5 januari 2016 21:34

Helluuh, jag har precis kommit hem från Hanna och vi har haft jättekul!
Vi har skrattat jättemycket och ätit pizza när vi blev hungriga!
Men jag äter inte pommes så hon fick mina!

Imorgon ska jag åka till en släkting och träffa henne för andra gången i mitt liv! Det
ska iallafall bli jättekul ^^

Hanna och jag ska försöka sova över någon gång innan lovet är slut och sen ska
jag sova över hos Linnéa på fredag-lördag!
Det ska också bli jättekul xD

Jag känner mig duktig som lyckas få upp lite fler inlägg än vanligt nu, men jag tycker
bara det är kul!
Min livsmotivation kommer sakta tillbaka och jag börjar bli gladare!

Av Saga - 5 januari 2016 10:51

Helluuh, nu har jag kommit hem och blodprovet gick inte... Hon som skulle ta proverna
gav upp efter 3 stick utan resultat.
Sista gången kom det liiiite men det var knappt så det fyllde botten av röret det var i.
Jag hatar verkligen blodprov och har haft ångest i flera dagar och
sen gick det inte...

Det gjorde verkligen jätteont men jag kämpade för att inte spänna mig eller
rycka till men när hon började leta efter blodkärlet så gjorde det så ont att jag började gråta.
Jag är jättekänslig varje gång och får ont, blir yr
och svimmfärdig, jag
höll nästan på att svimma när vi gick!

Så jag måste komma tillbaka om några dagar...
Skitkul, ännu mer ångest!

Av Saga - 5 januari 2016 07:20

Helluuh, och godmorgon! ^^
Idag ska jag iväg och ta blodprover för att kolla mitt D-vitamin värde
(och jag HATAR att ta blodprov)
Varje gång blir jag helt yr, illamående och spyfärdig så jag ser inte precis fram
emot det xD

Jag steg upp vid 6 för att fixa iordning mig så jag kan fota när jag kommer hem igen!
Eftersom jag hatar att ta blodprov så mycket har jag typ panik just nu, de senaste
2 gångerna så har dem fått testa 4 gånger innan det fungerat!

Dessutom får jag inte äta något innan och för en gångs skull så är jag jättehungrig!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards