SAGiE

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Saga - 3 januari 2016 18:50

Helluuh, jag ska beställa en ny lolitaklänning snart (kanske denna eller nästa månad)
men har extremt mycket beslutsångest!
Det finns 3 stycken jag vill ha mest och den ena är lite dyrare och de andra 2 lite billigare.
Jag funderar mest på den dyraste (den längst upp som kostar ca. 900) eller
den under men kan inte välja!

Vilken tycker ni?

Av Saga - 3 januari 2016 18:43

Helluuh, jag kom hem så sent igår så jag inte skrev något mer så tänkte berätta lite idag!
Jag hade jättekul och vi fick ju en jul med snö iallafall xD
Detta var 3:e gången jag träffade min faster flickvän men hon är verkligen
jättetrevlig och alla i familjen tycker om henne!

Vi hade det jättemysigt ihop och det var så kul att träffa Pia (min faster) igen för vi träffar henne kanske 2 gånger om året!

Jag har inga bilder på julklapparna men är sååå nöjd!
Imorgon ska jag försöka få en bild och även kanske spela in en sminkning (för det var länge sen nu!)

Melvin ser ut som en fisk xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards