SAGiE

Alla inlägg under oktober 2015

Av Saga - 7 oktober 2015 21:20

Helluuh, åh nu är jag ÄNTLIGEN hemma! Då menar jag inte att jag haft
det dåligt, men det är skönt att få komma hem igen.
Har saknat min familj, mina hundar, mitt rum och min älskade gitarr!
Jag förde över liiiite bilder förut men det jag har kvar i kameran ska jag försöka föra över i Melvins dator imorgon om han är frisk (för då skulle han träffa några
vänner enligt Malte) men just
nu mår han inte alla bra.

Iallafall, jag har ju köpt en hel del och sen fick jag lite av mamma så jag kanske spelar in en haul trots att jag inte tycker hauls är speciellt roliga.
Men något skrev förra veckan och frågade om både en ichiconhaul och en polenhaul.
Då tänkte jag kombinera det och även lägga in det jag fick från
Turkiet!

Jag är iallafall jättenöjd med den här veckan osv.
Det har varit jättekul!
Men nu ska jag packa upp mina saker, och jag har 3 väskor att packa ut från...

Av Saga - 7 oktober 2015 15:52

Helluuh, jag har precis packat mina saker för snart åker jag hem igen eftersom
min familj åker hem från Turkiet nu.
Jag har haft jättekul denna veckan även om jag inte kunnat göra speciellt roliga
blogginlägg.

Jag lär föra över en hel del när jag är hemma igen, och även redigera videos när
melvin låter mig
ha hans dator igen xD
I helgen får jag även filma en hel del!

Ikväll ska jag kolla klart på Death note också ^^

Av Saga - 6 oktober 2015 21:19

Helluuh, idag är sista dagen jag sover hos Evelina så imorgon åker jag hem!
Då blir uppdateringen som vanligt igen och då kommer en hel del roligare inlägg!
Jag är hur trött som helst just nu, jag har kollat på för mycket
anime hehe xD

Nu är det bara liiiiite kvar av Death note!
Så imorgon VET jag att jag sett hela serien!

Jannika fick för sig att rita på min nacke och det blev faktiskt snyggt!
Nästan så jag skulle vilja tatuera in det haha ^^

Av Saga - 5 oktober 2015 21:46

Helluuuh, jag har kollat på Death note i flera timmar och har bara lite kvar nu.
Men ser nog klart det sista imorgon.
Jag har fortfarande inte fört över några bilder men gör det när jag väl är
hemma istället.
Men när jag väl är hemma så blir mina blogginlägg lite roligare igen!

Jag har även planer på några nya videos.
Hoppas ni gillar dem när de väl är uppe!

Älskar L, dessutom är han så söt också <3

Av Saga - 4 oktober 2015 06:27

Helluuh, ska snart åka till tåget inför andra dagen på ichicon!
Det var verkligen jättekul igår!
Såg en tjej som cosplayade Touka från Tokyo ghoul och önskar jag hade
frågat om jag fick ta en bild för hon hade verkligen lyckats
bra med sin cosplay!

Idag har jag planer att köpa 3 saker.
1 sak från meltychocolatemoon, 1 Death note bok och om den finns kvar en peruk som jag kollade på igår (som är brun och väldigt kort, vill använda den när jag ska likna en kille)

Av Saga - 3 oktober 2015 20:00

Helluuuh, kommer bara göra ett snabbt inlägg nu, vi var på ichicon idag och det var jättekul.
Jag shoppade för 600 och ska ta ut mer pengar imorgon för ska köpa liiiite till.
Eftersom mina bilder och videos är i kameran och intr överförda
kommer 3 snapchatbilder istället.
Imorgon kommer en sammanfattning osv.

Av Saga - 2 oktober 2015 12:28

Helluuh, så himla skönt att vara hemma i Sverige igen! Har aldrig saknat det så
mycket förut haha ^^
Köpte en mössa med kattöron där det stod meow, ett par kattöron och en kaffekopp ^^
Det kommer bilder när jag fört över i en dator!
Typ allt i Polen var så extremt billigt, fattade knappt hur priserna kunde stämma xD

Hotellet var helt underbart, bortsett från att internet var så segt att man inte kunde använda det, men ja, det var ändå lite skönt att vara utan internet.

Är dock jättetrött nu så vi skippar ichicon idag!
Men imorgon ska vi iallafall dit!

Vi ska ta tåget till Växjö så vi ska kolla upp tider och priser osv. nu!

Av Saga - 1 oktober 2015 12:34

 

Helluuh, internetet i Polen fungerar knappt men vi är på

Mcdonalds nu och här fungerar det någorlunda bra.

Jag kommer hem tidigt imorgon och då kan jag göra lite mer "vanliga" inlägg igen.

kommer skriva mycket om hur jag upplevt resan!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards