SAGiE

Alla inlägg under oktober 2015

Av Saga - 27 oktober 2015 21:03

Helluuh, idag hade jag ingen motivering till något, sov till typ 2 och behövde städa.
Mamma hjälpte mig och nu är det snart klart!
Nu kan jag iallafall andas här inne!

Jag kan berätta mer om igår imorgon när jag fört över bilder till en dator!
Alicia fyller år på torsdag så egentligen skulle jag sova över hos henne men nu kanske
det inte blir av, jag ska iallafall fixa en födelsedagspresent
till henne som hon får vid ett
annat tillfälle och skriva en lång bibel till henne imorgon!

Förlåt för att min blogg har varit mycket tråkigare än vanligt hela månaden men har mått dåligt och ja, det slutar aldrig bra...

Men jag var jättemånga roliga inlägg planerade så ska kämpa för att få min blogg bättre igen!

Av Saga - 26 oktober 2015 15:15

Helluuh, är osäker på om jag kommer uppdatera senare så skriver nu!
Men ikväll är det teamkväll och Malte och
Melvin fyller år!
Vi har firat dem lite och snart ska jag köpa fika (för jag är den som ska ha hand om fikat)

Jag är för en gångs skull på gott humör vilket händer sällan nuförtiden!
När jag är med mina vänner är jag ju glad men så fort jag är ensam
blir världen mörk...
Men idag har jag kunnat vara på gott humör hela dagen!

Men ja, vi får se om jag har ork till att uppdatera senare!

Av Saga - 25 oktober 2015 20:25

Helluuh, jag är astrött helt utan anledning, allt jag gjort idag är att ha drillträning,
gått med hundarna och spelat gitarr..
Meeen jag måste ta tag i mitt rum nu, jag är en sådan person som har jättesvårt för att städa och jag blir inte speciellt motiverad när rummet
tar bort all positiv energi...
Men det är anledningen till att jag måste städa mer!
Nästa år när jag flyttar får jag iallafall en nystart
och kan skapa mitt
drömrum!

Jag ser verkligen fram emot fairycon nästa år!
Saknar det så mycket, det var så underbart kul där!
Vi blir även några fler nästa år, Evelina kämpar
för att få med folk x)

Jag ska cosplaya där någon dag, frågan är vem jag ska cosplaya?
Funderar på Nana från elfen lied, Rize från Tokyo Ghoul eller
Light från Death note!

Men man vet aldrig vad det slutar med c;


Av Saga - 24 oktober 2015 19:32

Helluuh, idag var det typ musikkår och drillkonsert som jag nyss kom hem från,
det var väl helt okej, dock hade velat spendera dagen med någon
kompis istället!

Den andra halloweensminkningen är uppe nu förresten!
Jag ska se om jag kan filma nästa veckas video imorgon efter drillen också!
Sen får jag bara sno Melvins dator när han inte är hemma
eller något *höhö*

Vi ska snart äta tacos och sedan ska jag kolla på anime ^^


Förlåt för så mycket bilder på L men han är sååå söt <3

Av Saga - 23 oktober 2015 19:14

Helluuuh, idag var jag bara i skolan i 20 minuter, för allt vi skulle göra var typ att visa våra Powerpoints, filmer (om företaget vi
varit på) och sen
fick man åka igen.
Som tur var gick en buss straxt efter det så jag var hemma typ 09:40!

Jag redigerade 2 halloweensminkningar så en är uppe nu (zombiesminkningen)
Sedan redigerade jag även den på bilden under (vilket inte blev som jag planerat men ja)
Så den publiceras imorgon (som min lördagsvideo)
Imorgon kanske jag spelar in en ny video som kommer upp snart!

Nu är det ju höstlov också!
Jag ser fram emot halloween, ska fira det med Evelina och Hanna! ^^

Av Saga - 22 oktober 2015 21:54

Helluuh, jag är jättetrött nu, vi gjorde vårt skolarbete
hos Evelina idag (man kunde göra
det hemma) så jag fick träffa hennes mysiga katt
igen c:
Jag mått köpa ny färg till min utväxt, och klippa min lugg xD

När vi inte hade något att göra så gjorde jag bröllopsbilder på hennes bror
och hans bästis
(för dem skulle vara sååå söta ihop <3)
Så ja, jag visade hennes bror
och ska visa hans kompis imorgon höhö xD

Imorgon för jag filma en ny video och gå ut och fota i naturen, jag mår
jättedåligt av hösten och vintern men just
färgerna är så vackra!

Jag får hoppas att jag klarar av den kommande
desperationen
(får alltid höst och vinterdepression och är redan i en
deperation sedan innan)

Men ja, jag ska snart sova, godnatt!

Av Saga - 21 oktober 2015 22:24

Helluuh, idag har dagen gått jättesegt, jag har drill på kvällen men knappt någon
energi, fast jag brukar inte gå på drillen på onsdagar i
vanliga fall!
Jag skrev med lite nya människor idag, dock är jag väldigt blyg och har svårt att fortsätta konversationer så det går lite segt xD

Men jag har knappt haft någon energi idag, jag låg och hostade till 3 på morgonen innan jag kunde sova och sen hade jag råkat sätta igång ett alarm vid 4.
I vanliga fall stiger jag upp vid 5 men jag tänkte ta en timmes
extra sovmorgon för att sova lite till.
Så jag stängde av mitt 5 alarm och råkade av misstag stänga av det som var
vid 6 också så jag vaknade halv 7 och var
jättestressad!

MEN jag hann i tid!

Av Saga - 20 oktober 2015 21:54

Helluuh, som ni vet om ni läst min blogg ett tag så är the neverdies typ mitt liv, och Kenny
betyder så extremt
mycket för mig!
Fick detta idag och har gråtit jättelänge nu, dem har gjort mig
jättekänslig!

Sitter och typ kramar vykortet, ska sätta upp det på väggen sen!
Först hade jag en skitdag där jag mådde jättedåligt men nu känns det bättre igen.

#Silverstjärna <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards