SAGiE

Alla inlägg under september 2015

Av Saga - 24 september 2015 13:23

Helluuh, om några timmar ska jag till stationen och hämta upp Alicia, vi har inte träffats på snart 2 månader så det ska bli kul att träffa hemma igen ^^
Vi planerar att vi ska ut och fota senare så det ska bli jättekul! c:
Sen lär det bli film med popcorn ikväll och vi ska antingen äta
tacos eller pizza!

Jag kollade efter gamla bilder på oss och detta måste varit en av de första bilderna vi tog ihop,känner knappt igen mig själv xD
Vi hade känt varandra i kanske 3 veckor när den togs och
redan då var hon en av mina bästa vänner.
Trots att vi inte har lika mycket kontakt längre betyder hon fortfarande jättemycket för mig!

Av Saga - 23 september 2015 19:00

Helluuh, jag har haft en skitdag MEN imorgon kommer Alicia!
Vi träffas nästan aldrig längre men hon ska iallafall komma hit och sova över! ^^
I vanliga fall sover vi alltid i mormors lägenhet fast ja, nu har hon flyttat så vi
får vara hemma hos mig, men vi får hitta på något kul ihop!
Vi lär nog kolla på film och jag kanske får med henne i en video c;

Jag har studiedagar imorgon och på fredag och en NO uppgift som ska vara klar på måndag så ska skriva ganska mycket idag så den hinner bli klar!

Av Saga - 22 september 2015 20:04

Helluuh, idag har jag fått jättemånga panikattacker i
skolan, det har bara varit helt kaos i mitt huvud.
Dock mår jag bättre nu och har snapcchatkrig med Theo xD
Jag fick åka dit efter sången för pappa har bilen och skulle hem ganska sent.
Så då får man ju plåga sina kusiner istället :')

Nästnästa vecka (alltså min nästa sånglektion) så ska jag och Linnéa ha gemensam sånglektion, så det ska bli kul ^^
Vi ska t.ex Sjunga love is an Open door from Frozen ^^
Sen tycker jag att vi kan köra ghost town också! c;

Av Saga - 21 september 2015 17:17

Helluuuh, nästa tisdag åker jag till Evelina och på onsdagen åker min klass till Polen!
Jag ser fram emot denna resan! Det ska bli väldigt intressant!
Dessutom är det ichicon dagen efter vi kommer hem igen ^^
Eftersom min familj är i Turkiet den veckan
ska jag bo hos Evelina hela veckan och så ska vi plåga hennes lillebror :')

Det ska iallafall bli grymt kul och jag ser fram emot det!
Jag kommer vlogga i Polen och på ichicon så det kommer lite vloggar då!
I helgen ska jag filma en hel del videos också som kommer snart!

Av Saga - 20 september 2015 18:56

Helluuh, jag är jättetrött och på dåligt humör, det dåliga humöret kan bero på mitt stökiga rum för det är verkligen kaos.
Har inte haft energi till att städa den senaste månaden och har inte ens packat upp mina saker sen jag var på Liseberg med Evelina!
Så ja, det är inte konstigt att jag mår dåligt...
MEN jag ska ta tag i rummet nu!

Just nu är mitt rum jättevarmt men jag ska öppna ett fönster och det lär vara iskallt senare (som vanligt)
Men då ska jag ta och tända lite doftljus, tända min ljusslinga och sitta och bara ha det mysigt med en pläd, varm choklad eller te och anime!

Visste inte vad jag skulle lägga upp för bild så här är en gammal selfie!

Av Saga - 19 september 2015 16:20

Helluuh, nu är min halloweensminkning uppe på min youtubekanal (SAGiE Chan)
Känner mig ganska nöjd!
Jag har en hel del andra planer på de andra sminknignarna
och ni får såklart komma med fler förslag!

Älskar effekten med linserna!
Jag är så glad att jag valde att köpa dem för jag lär få väldigt mycket användning av dem!

Eftersom halloween närmar sig så tänkte jag göra en liten halloweenserie.
Vad vill ni se för videos i den?

Av Saga - 19 september 2015 14:31

Det var så gott! Älskar kebab haha ^^
Sen blev jag lycklig av all fetaost för jag är besatt av det xD
Vi köpte även snapple innan som vi drack till, och den är helt underbar!
Kuddling kiwi strawberry är min favoritsmak! Den rekommenderas haha ^^

Jag filmade en halloweensminkning förut som jag ska redigera snart, vet dock inte vad jag ska kalla den!
Vädret är lite konstigt just nu, men blir det ljusare igen filmar jag ännu en video idag!
För under hela dagen har det skiftat jättemycket, antingen för ljust eller mörkt...
Just nu är det ganska mörkt så kan inte filma nu!

Av Saga - 18 september 2015 16:34

Helluuuh, idag hade jag mina nya röda linser, och dem är jättesnygga ^^
Är mer nöjd än vad jag trodde jag skulle vara, och dem har PRECIS den röda färgen jag ville ha.
Den röda färgen bara lyser upp ^^
Kanske ett par nya favoriter?

Kommer nog använda dem till t.ex Vampyrsminkningar osv. ^^

Evelina och jag var på stan förut och åt kebab, eftersom jag inte äter pommes åt jag en kebabsallad som var hur god som helst!
Så det ska vi göra om!

Jag hade även prov idag och jag tror det gick ganska bra!
Sen skickade jag även in min krönika till min svenskalärare så att jag inte längre ligger efter med den!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards