SAGiE

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Saga - 27 september 2015 18:42

Helluuh, jag får ofta frågor om mina linser så jag tänkte svara på allt här!
Har du fler frågor så kommentera ^^

1. Hur många linser har du? - Jag har 6 par!

2. Vilka färger har du på dina linser? - Jag har lila, svarta, ljusbruna, blåa, röda och vita!

3. Var köper du dina linser? - Jag har köpt alla mina linser på cirkellinser.net

4. Blir du sponsrad med linserna? - Nej, jag köper alla för mina egna pengar!

5. Vilka linser är dina favoriter? - Mina favoriter är nog de röda, de lila och de svarta!

6. Vad kostar linser? - Det är ju olika men oftast mellan 200-300

7. Varför använder du linser? - För att jag älskar effekten! Det är så coolt att kunna ha olika ögonfärger varje dag bara sådär!

8. Är det svårt att sätta in linserna? - Det är lite svårt i början (typ första veckan) men numera får jag in linserna direkt!

9. Har du styrka på linserna? - Nej, jag har ett liiiitet synfel (0,25) men det behöver man inte linser till.

Det var några av frågorna! ^^

Av Saga - 27 september 2015 17:40

Helluuh, har så extremt ont i armen efter att jag trillade igår, jag kunde inte ens öppna en låda med den utan att skrika för att det gjorde så ont.
Jag fick skippa träningen idag och nästa vecka kommer jag ju inte heller men
ja, ville inte skada mig ännu mer...

Imorgon har jag prov och måste lämna in en NO-uppgift som är tills imorgon också så det är lite "pluggdag" idag.
Sen ska jag börja packa redan idag inför Polen, Ichicon
osv för jag åker ju till Evelina på tisdag och sen är jag där lite mer än en vecka (eller ja, är inte hemma på lite mer
än en vecka eftersom jag är i Polen, ichicon och hos henne)

Men ja, ska fortsätta plugga nu iallafall!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards