SAGiE

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Saga - 24 september 2015 23:43

Helluuh, Alicia och jag var ute och fotade idag så här är några av bilderna!
Vi träffade även Moa som var med en liten stund.
Imorgon ska vi fortsätta och jag ska sminka Alicia igen
(gjorde det idag också)

Nu äter vi popcorn och ska se film, vi var desperata och gav alla popcorn namn, vilket är ett tecken på att vi är väldigt konstiga xD
Men konstigt är bra!

Sen måste jag jobba på en NO uppgift osv men det gör jag när hon åkt hem!

Av Saga - 24 september 2015 13:23

Helluuh, om några timmar ska jag till stationen och hämta upp Alicia, vi har inte träffats på snart 2 månader så det ska bli kul att träffa hemma igen ^^
Vi planerar att vi ska ut och fota senare så det ska bli jättekul! c:
Sen lär det bli film med popcorn ikväll och vi ska antingen äta
tacos eller pizza!

Jag kollade efter gamla bilder på oss och detta måste varit en av de första bilderna vi tog ihop,känner knappt igen mig själv xD
Vi hade känt varandra i kanske 3 veckor när den togs och
redan då var hon en av mina bästa vänner.
Trots att vi inte har lika mycket kontakt längre betyder hon fortfarande jättemycket för mig!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards