SAGiE

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Saga - 17 september 2015 21:12

Helluuh, tog en snabb bild i mörket hehe... Men imorgon ska jag ta lite bilder i de röda med kameran och på lördag kommer ju min halloweensminkning
med de vita! ^^
Effekterna är ascoola så ser fram emot att testa ut dem lite mer!

Fortsätt gärna komma med förslag till halloweensminkningar.
Denna gången är jag ute i god tid xD

Av Saga - 17 september 2015 18:51

Helluuh, mina linser kom idag så jag ska testa de innan jag går och lägger mig.
Och Gud vad jag är spänd inför resultatet!
Det blir ascoolt med effekten man får av vita linser och de röda har ett så vackert mönster!
Hoppas de är lika fina på mina ögon!
För dem är jättefina på t.ex Endigo (som är en av mina största idoler) och Nathalie Wehlin (jag älskar hennes blogg Chelita.se)

Så det ska bli kul att testa de här linserna iallafall.
Resultatbild på dem röda kommer imorgon och på lördag gör jag en halloweensminkning med dem vita!

Sen har jag även varit och fixat bankkort idag!
Dock hinner det inte komma innan jag åker till Polen vilket är väldigt synd.
Men ja, sånt är livet.

Eftersom jag inte vad jag skulle lägga upp för bild får ni en på när jag spyr upp en regnbåge xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards