SAGiE

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Saga - 16 september 2015 16:31

Helluuh, jag kan knappt stå upp för jag är helt slut... Jag har skoskav, och mitt knä
är helt svullet.
Anledning: Skoljoggen

Det var hemskt, jag HATAR skoljoggen!
Men ja, Dr var ju min sista skoljogg så jag ville avsluta lite annorlunda.
När jag var ca. 20 meter bort från målet ropade dem att jag
skulle springa, så jag började springa och
när jag bara var några meter ifrån så la jag mig nerpå marken och började rulla.
Den delen var kul men min armbåge började blöda xD

Iallafall, imorgon kommer ju förmodligen mina linser så i helgen börjar jag med mina halloweensminkningar.
Har ni några tips?
Det skulle uppskattas ^^

Av Saga - 16 september 2015 07:28

Helluuuh, igår beställde jag mina nya linser så de kommer förmodligen imorgon ^^
De röda är hur snygga som helst och passar både till
halloween och vardags!
De vita kommer jag mest använda till halloween och typ "goth sminkningar"
Sen är biljetterna till Snövit beställda och det ska bli så kul!

Idag har jag skoljoggen så är inte taggad för att gå i skolan, är dessutom jättetrött och fick knappt upp mig själv förut.
Så det slutade med att jag kröp ner från sängen och tänkte "Jag orkar inteeeeee"
Men ja, jag får försöka att bli piggare under dagen!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards