SAGiE

Alla inlägg den 15 september 2015

Av Saga - 15 september 2015 19:59

Helluuuh, har haft en småjobbig dag och är ganska trött, men ja, jag har några saker att se fram emot! För idag ska jag
beställa mina biljetter till Snövit musikalen som är i april nästa år.
Dessutom ska jag beställa 2 par linser (som är till halloween, goth sminkningar och ena paret till vardags)
Så dem kommer förmodligen på torsdag!

Sen är det 2 veckor kvar till jag åker till Polen.
Det ska bli en intressant resa och kul på båten med mina vänner!

Jannika är fortfarande sjuk (och har varit det sedan i fredags)
Saknar min lilla nörd :c

Imorgon är det skoljoggen och jag kommer bara gå.
Jag är inte alls taggad, men aja, sånt är livet!

Bild från i lördags ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards