SAGiE

Alla inlägg den 14 september 2015

Av Saga - 14 september 2015 19:55

Helluuh, idag när jag inte hade något att göra satte jag ihop ett litet collage med gamla bilder på mig.
Och ja, jag känner att jag är glad att jag växte upp xD
Dessutom är jag glad att jag inte längre är rödhårig.
Jag har aldrig trivts i rött hår, jag känner mig mer som mig själv i svart hår eller när jag har en färgglad peruk!

Men ja, jag minns att när jag var 4 trodde jag att älvor fanns på riktigt och att jag var älvdrottningen, därför älskade jag mina vingar och min krona jag hade på den tiden för jag trodde att dem skulle bli riktiga xD

Och Gud vad rund jag var när jag var liten!
När jag var 11 eller 12 började jag gå ner jättemycket i vikt.

När jag kollar på detta collaget tänker på att jag fått bättre självförtroende efter att jag bytte stil.
Jag trivdes aldrig med mig själv innan.
Det är först nu jag börjat trivas mer med mig själv!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards