SAGiE

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Saga - 13 september 2015 17:51

Helluuh, idag hade jag träning igen och jag har inte drillat på 3 månader nu så det var SÅÅÅ skönt att gå till träningen idag!
Påminns om hur kul jag tycker detta är och blir motiverad till att kämpa!
Iallafall, vi har kommit en bit in i programmet och jag tror det kommer att bli jättebra!

Jag testade min baby skin primer idag och det kommer en review någon gång i veckan.
Men nu första dagen jag testade den så ÄLSKADE jag den!
Min hud är lenare är någonsin och mina porer syns inte alls!
Dem syntes liiiite efter jag satte på mig primern men direkt när foundationen
var på så var porerna helt täckta!
Mitt smink såg dessutom hur snyggt ut som helst!
Men min review kommer när jag har testat ut den några dagar till!

Jag kommer börja göra nya halloweensminkningar snart också!
Eftersom jag vill vara ute i god tid så börjar jag redan nästa helg!
Sen kommer jag även att beställa 2 par nya linser snart, ett par röda (som är mest till vardags) och ett par vita som är till halloween och typ goth sminkningar! ^^

Kolla vad vacker! Jag älskar verkligen trollsländor, det är bland de vackraste varelserna som finns!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards