SAGiE

Alla inlägg den 1 september 2015

Av Saga - 1 september 2015 18:23

Helluuuh, har så himla ont i huvudet efter min jobbiga klass, jag känner
mer och mer hur dåligt jag mår med dem, men det skulle inte hjälpa
att byta så länge jag inte går om ett år...

Jag ser verkligen fram emot fredag när jag ska sova över hos Evelina, och Liseberg på lördag-söndag ^^
Dock skippar jag peruk så den inte flyger iväg xD

Evelina och jag ska filma en speciell video ihop på fredag men ni får se då vad det blir! ^^
Den ska iallafall bli rolig att filma!

Nu ska jag göra en ny läppskrubb för mina läppar blir jättetorra i morgonkylan varje morgon och min förra tog slut för typ ett halvår sedan xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards