SAGiE

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Saga - 18 augusti 2015 19:15

Helluuh, idag började skolan igen och det var sådär, det var kul att träffa mina vänner och att få krama dem igen ^^
Jag hoppas att jag kommer må bättre av det eftersom jag en stor del av lovet bara suttit på mitt rum och gråtit...

Imorgon ska Evelina följa med mig hem efter skolan och det kommer vara första gången hon är här!
Vi kanske filmar en video ihop! ^^

Jag fick även veta att turkiet resan förmodligen kommer bli inställd för min del om vi hittar någon som kan åka istället för mig.
Alla 9:orna i min skola ska till Polen exakt samma datum och min lärare försöker få mig att avboka till turkiet då det är viktigt till skolan.

Vi skrev faktiskt och kollade så att jag kunde åka och allt och nu helt plötligt går inte det...
Så ja, vi ska se om skolan kan betala alla pengar vi slängt bort.

Men mamma sa att eftersom jag inte får följa med till Turkiet isåfall så får jag vid något tillfälle åka någon annanstans med henne och kanske min moster.
Förmodligen till London eftersom jag verkligen vill dit!

Såg en ekorre förra veckan så tog en bild från mitt fönster!

Av Saga - 18 augusti 2015 05:30

Helluuh, jag vaknade för en halvtimme sedan och ska fixa iordning mig, jag mår jätteilla och känner mig spyfärdig (vilket jag är ofta när jag vaknar tidigt)
Idag ska vi tydligen göra aktiviteter osv...
Bra sak att starta 9:an med när man hatar alla aktiviteter man alltid måste göra...

Dessutom är det ju massor med andra saker som vi måste göra tillsammans med klassen i början av året, och jag hatar min klass...
Det är bara ett fåtal som jag inte ogillar i klassen och typ alla stänger ute mig hela tiden.
Evelina och Jannika verkar känna likadant (även om Jannika inte blir lika utstängd
av dem andra)

Eftersom mitt hår är fint nu behöver jag inte ha peruk men kommer dock ha det när mitt hår är lite smutsigt osv.

Men ja, vi får se hur det blir idag!
Mina kompisar kommer förmodligen bli ihjälkramade hehe...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards