SAGiE

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Saga - 14 augusti 2015 17:04

Helluuh, nu är alla bilder klara! Dem första jag tog blev jag missnöjd med så
dem tog jag bort!
Tog lite bilder på Alliz och Narnia idag, sen gick jag ut och fotade, efterråt filmade jag en
"Harry Potter Tag" för att få upp en ny video!
Jag är glad att jag lyckats vara såhär aktiv på youtube
Hoppas det hållet även när skolan börjar nästa vecka...

Jag ska börja planera videos idag så jag bara kan börja filma en gång i veckan!
Då kanske jag lyckas fortsätta vara aktiv!

Nu ska jag försöka skriva klart min senaste låt, jag tror faktiskt att ni kan få höra den! c:


Narnia tyckte kameran såg spännande ut så hon tryckte upp nosen i linsen haha ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards