SAGiE

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Saga - 13 augusti 2015 19:37

Helluuuuh, igår blev jag inte helt klar med bilderna så jag tänkte fortsätta imorgon!
Idag har jag städat hela dagen och inte orkat fixa iordning mig men imorgon ska jag gå runt och fota!
Mitt rum är alltid jättevarmt och idag skulle jag ta in en fläkt, men den hade gått sönder så håller fortfarande på att svimma så fort jag är i rummet.

På det sättet längtar jag tills jag flyttar nästa år!
Då hoppas jag att det är tillräckligt svalt i min lägenhet, dessutom får jag ensamtiden jag behöver ibland och kan typ träffa Jannika och Evelina i stan eller något!

Nu ska jag rensa kläder, ska kanske sälja lite på en loppis snart ^^

Johnnie och Jordan bara för dem är bäst <3

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards