SAGiE

Alla inlägg den 10 augusti 2015

<3

Av Saga - 10 augusti 2015 16:29

Helluh, som jag skrev igår så gjorde jag en cover på ghost town och jag har fått
jättemycket
med fina kommentarer om den!

Jag har inga problem med att sjunga för folk i verkligenheten men just när det ska läggas upp någonstans så får jag panik.
Men efter alla kommentarer jag fick på Facebook så känner jag att jag kommer våga lägga upp fler covers!
Kanske även egna låtar!

Dessutom så gillade Nathalie, YORU och Deru videon och Deru kommenterade även!
Alla 3 betyder verkligen jättemycket för mig så jag blev jätteglad!

Om 8 dagar börjar skolan och det blir skönt att få träffa mina vänner igen!
I september så ska jag ju till Turkiet så jag måste göra mycket i skolan i början så jag hänger med eftersom jag inte kommer ta någon hjälp när vi är där!

Jag har även fått veta att vi inte kommer ha wi-fi på rummet men på vissa ställen skulle det finnas så vi får se hur det blir med bloggandet!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards